Ajankohtaista

18.6.2014

Markkinointi­viestinnän automaatiolla tehoa ja tuloksia

Haluatko tarkkaa tietoa, kuinka markkinointisi menestyy kanavissa, joissa olet läsnä? Haluaako myyntisi ostamiselle lämmenneitä liidejä kylmien soittojen sijaan?

Pystytkö tarjoamaan asiakkaillesi juuri heitä koskettavaa, kohdennettua markkinointia ja viestintää?

Markkinoinnin automaatio yhdistää myynnin ja markkinoinnin sekä tarjoaa tehokkaimman välineen tehdä nykyaikaista, tuloksellista markkinointiviestintää. Automaation myötä sosiaalinen media, verkkosivustot, sähköpostimarkkinointi sekä printti keskustelevat aivan uudella tasolla.

Markkinointiviestinnän automaatiota tarjotaan usein pelkästään teknologisena alustana. Silloin keskitytään ainoastaan järjestelmän tuomiin seuranta- ja mittausmahdollisuuksiin. Pelkkä automaatioprosessi ei kuitenkaan riitä, jos halutaan että kyse on muustakin kuin hieman edistyneemmästä sähköpostijärjestelmästä. Tarvitaan myös tavoitteita tukevaa monikanavaista sisältöä, joka aktivoi ja liikuttaa asiakkaita oikealla tavalla oikeaan suuntaan ja tukee myyntiä.

Fly! on kokonaisuus, jossa yhdistyy Suomessa ainutlaatuisella tavalla koko automaatioprosessi sisällöntuotannosta julkaisemiseen sekä prosessin kehittäminen analytiikan ja seurannan avulla. Palvelumme käyttö ei vaadi omia investointeja automaatioteknologiaan. Haluttuja mittareita pääsee seuraamaan silti reaaliaikaisesti, joten on mahdollista saada suoraa tietoa markkinointiviestinnän tehosta ja sen vaikutuksesta.

Fly! on palvelu monikanavaiseen ja automatisoituun sisällöntuotantoon ja julkaisemiseen. Palvelun tarjoavat yhteistyössä Hämeen Kirjapaino, markkinointiviestintätoimisto Atomi, Viestintätoimisto Selander & Co. sekä digitoimisto Smart Files.

Lue lisää Fly! sivustolta ja ota yhteyttä.

Takaisin