Ajankohtaista

30.9.2014

Paino 2014 on ilmestynyt

Uusimman Paino -lehden teemana on monikanavaisuus ja viestien vastaanottajan kulkema polku nykyisessä kanavaviidakossa.

Markkinointiviestinnän data kasvaa hengästyttävällä vauhdilla lisääntyvien kanavien ja nopeasti muuttuvan kanavakäyttäytymisen maailmassa. Tässä mediaympäristössä oikean, merkityksellisen ja vaikuttavan markkinointiviestinnän tekeminen onnistuu mutu-tiedolla vain sattumalta.

Paino -lehti on 100% hiilineutraali painotuote. Hiilineutraalius kattaa lehden koko elinkaaren aina materiaalien valmistuksesta, lehden painamiseen ja jakeluun asti. Paino -lehti on nyt myös uudella tavalla monikanavainen ja sen digitaalinen versio on on kaikkien luettavissa.

Mikäli et ole painettua lehteä vielä saanut, niin tilaa se omaksesi.

Takaisin