Kumppaneita maassa ja ilmassa

| 30.11.2015
Finnairin strategisena tavoitteena on tarjota ainutlaatuinen asiakaskokemus ja saavuttaa toiminnoissaan maailmanluokan laatu. Jo pelkkä vilkaisu Helsinki-Vantaan käytäville tai ikkunoista ulos riittää luomaan aavistuksen lentoyhtiön…

Verkosto luo uutta ajattelua

| 30.11.2015
Mikä vahvistuu jakamalla? Ilo. Ystävyys. Ja tieto. Digitalist Network elää niin kuin opettaa: jakaa tietoa, törmäyttää ideoita ja luo uutta. Se ei ole yritys, vaan samanmielisten verkosto, jolla on yhteinen tehtävä. Se digitalisoi…

Tehokas on parempi kuin kustannustehokas

| 30.11.2015
Tieto- ja innovaatiojohtamisen professori Pirjo Ståhle arvioi pyynnöstämme eri yrityskumppanuuskriteerejä: Joustavuus Operatiivisesti joustavuus hitsataan alihankintasopimukseen. Oma tuote ja palvelu on oltava hyvin hyppysissä, jotta…

Eri kanava, eri psykologia

| 16.9.2014
Monikanavaisessa maailmassa samaa myyntitaktiikkaa on turha tuutata jokaiseen välineeseen. Yksilölliset myyntiargumentit ja asiakaskohtaamiset on syytä miettiä erikseen niin verkkoon, mobiiliin, printtiin kuin kasvokkain myymiseenkin. Aalto-yliopiston…